بازدید 1838
يزداني:

انتقاد کردم، از قضاوت محروم شدم

فدراسيون كاراته به جاي تقدير از ما اينگونه برخورد مي كند. در سالي كه سال اصلاح الگوي مصرف است به دليل خواب ماندن دو كاراته كار 60 يورو دوباره پرداخت مي شود كه آنها بتوانند در رده ديگر مسابقات تركيه شركت كنند.
کد خبر: ۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۳ 21 October 2009
نايب رئيس سابق كميته داوران كاراته گفت: به دليل انتقاد به عملكرد فدراسيون در مسابقات قهرماني آسيا، مرا از قضاوت در سوپرليگ محروم كردند.

سيروس يزداني در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: فدراسيون كاراته به جاي اينكه از انتقادات استفاده كند و روش خود را تغيير دهد، به حذف افراد مي پردازد.

وي افزود: معمولاً براي قضاوت در مسابقات و ليگ هاي مختلف حضور دارم؛ اما بعد از اينكه به عملكرد مسئولان فدراسيون و نوع برخورد آنها با داوران در رقابت هاي قهرماني آسيا انتقاد كردم دستور داده اند مرا براي قضاوت در هفته دوم سوپرليگ دعوت نكنند.

يزداني با اشاره به اينكه سال ها سابقه حضور در كاراته را دارد، تصريح كرد: به همراه 5 داور ديگر با هزينه شخصي راهي تركيه شديم و در مسابقات جايزه بزرگ اين كشور قضاوت كرديم. حتي در آنجا حاضر نشديم مبارزات رژيم صهيونيستي را قضاوت كنيم.

وي ادامه داد: فدراسيون كاراته به جاي تقدير از ما اينگونه برخورد مي كند. در سالي كه سال اصلاح الگوي مصرف است به دليل خواب ماندن دو كاراته كار 60 يورو دوباره پرداخت مي شود كه آنها بتوانند در رده ديگر مسابقات تركيه شركت كنند.

داور جهاني ايران گفت: ناصر خواجه حسيني، مربي تيم ملي اميد روزي كه كاراته كارانش مبارزه دارند به دليل مشكل زمان بليت‌هاي برگشت به ايران بازمي گردد. سعيدي كه به عنوان سرمربي كاتا به تركيه اعزام شده بود و قضاوت هم كرد يك روز قبل از پايان مسابقات مجبور به بازگشت شد.

يزداني تاكيد كرد: نمي دانم علت حضور يكي از بستگان سرپرست، بدنساز تيم ملي و كارپرداز فدراسيون در اين مسابقات چه بود؟ آيا يكي از مسئولان فدراسيون خود نمي توانستند هدايت اين تيم را برعهده بگيرند. تيم فولاد با لباس هايي متحدالشكل حضور يافته بود؛ درحالي كه تيم هاي ملي اين شرايط را نداشت.

گفتني است سيروس يزداني در مسابقات پيشكسوتان تركيه در رده سني بالاي 50 سال به مدال برنز رسيد. جواد شاهچراغي در بخش كاتا بالاي 40 سال طلا گرفت و جهانبخش ناصري در رده سني زير 50 سال كوميته قهرمان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی